Jste na internetu, ale máte pocit, jako byste tam ani nebyli? Slibovali jste si od svého vstupu na síť, která spojuje svět mnohem více? Zdá se vám, že vás nikdo nevidí? Je vám jasné, že nevyhnutelně potřebujete dobrou reklamu? Nevíte, jakou formu zviditelnění zvolit?
To je mnoho otázek, na které lze použít jednu odpověď. Pokud potřebujete zviditelnění, takové, které bude trvalé, a nebude se nikomu vnucovat, bude efektivní, a zároveň ho pořídíte za rozumné peníze, pak vsaďte na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Skoro by se dalo říct, že se bez ní na internetu prakticky neobejdete.
Na internetu bez SEO?
Jistě, i něco takového je možné, ovšem udržet se v takovém případě na dobré pozici a být lidem na očích dá opravdu mnoho práce. A jistě se vám to také prodraží.
Velké reklamní kampaně nejsou špatná věc, ale mají jednu zásadní chybu – jakmile skončí, lidé zapomenou. Jejich další vadou je i to, že se zpravidla vnucují i lidem, kteří o takovou nabídku nemají ani ten nejmenší zájem. A když vaše upoutávka bude ještě ke všemu označena textem „reklama“, pak si můžete být jisti tím, že se jí mnozí vyhnou už z principu.
Úspěšná a chytlavá reklama je taková, která se nevnucuje, a působí tak nějak přirozeně – zkrátka, člověk nesmí mít pocit, že skočil někomu na lep, ale naopak, že našel přesně to, co hledá.
A k tomu lze dojít velice pohodlnou a přímočarou cestou právě skrze vyhledávače.
Lidé je mají rádi, protože jim rychle a bez vynaložení sebemenšího úsilí pomáhají nalézt to, co hledají. A kterého běžného člověka by napadlo, že odkazy na předních pozicích jsou dílem propagace, a nikoli nejlepší nabídky?
Lidé zkrátka věří tomu, že ti, kdo vítězí ve vyhledávačích, jsou nejlepší. Tak je přitom nechte, zajistěte si dobré seo a vyrazte jim se svou nabídkou vstříc! Brzy zjistíte, že to byl ten nejlepší nápad, jaký jste ke svému zviditelnění mohli podniknout.