Kutilové to mají v současné době snazší, než lidé, co nejsou manuálně zruční a musí většinu prací v domácnosti svěřit někomu jinému. Kutilové dovedou ušetřit nemalé peníze výrobou nábytku, malováním bytu, pokládkou podlahových krytin, jednoduchými instalatérskými a elektrikářskými pracemi, zednickou a obkladačskou činností a celou řadou dalších řemeslných záležitostí. Kutilové také mohou své schopnosti nabídnout veřejnosti jako výpomoc v podobě hodinových manželů. V zásadě je jedno, jak tuto činnost nazveme, jde spíše o to, že kdo něco umí, může o tom dát na vědomí veřejnost i na Internetu.
V dobách, kdy Internet neexistoval, se o vaší šikovnosti dozvěděli jen lidé ve vaší blízkosti a ti, co po dobrých zkušenostech s vámi rozmlouvali osobně či po telefonu se svými přáteli. Tím se sice dalo docílit jisté propagace, ale přece jen to na obživu obvykle nestačilo. Internet ale všechno změnil a vytvořil možnost tímto způsobem vydělávat na živobytí a navíc provádět to, co vás baví. Chce to jen mít podchycené dvě věci – web a SEO https://www.seoconsult.cz/seo-specialista.
Webové stránky se postarají o to, abyste si sesumírovali vše, co chcete veřejnosti nabízet, dali tomu vhodnou písemnou i grafickou podobu, a lidově řečeno „nahodili udici“. Tou hozenou udicí máme na mysli problematiku SEO https://www.seoconsult.cz/seo-expert. Ta se stará o to, aby vás vyhledávací servery umístily vždy někam dopředu, mezi prvních pět až deset odkazů. Jakmile se totiž ocitnete na dalších stranách, sníží se vám tím pravděpodobnost úspěchu. Lidé si vás vůbec nemusí všimnout, a to i tehdy, bude-li váš web sám o sobě ve špičkové kondici.
Internet je v současné době velmi výhodnou formou reklamy, a možná, že výhodnější, než reklama v podobě letáků do poštovních schránek nebo prostřednictvím mediálního vysílání či tisku. Byla by docela škoda podnikat, být šikovným řemeslníkem, a nezajistit, aby se o vaší šikovnosti dozvěděli i lidé z opačného konce města.